Temmuz 18, 2009

Her Yaz Yaz Okulunu Kazanan Kız

Uzuuun zamandır yokum. Kendime verdiğim "düzenli bir blogger" olma sözünü yine tutmatım yine tutmadım. Binbir bahanem vardı. Şimdi onlar da yok. O halde ben hep burda olacağım. (:

Şu sıralar yaz okulundayım. Son yaz okulu. En azından ben öyle olmasını umuyorum. Adana'da yaz okulu demek karda çıplak gezmek gibi bir şeydir. Zira zıtlıklar kavramından girerseniz olaya anlarsınız ne derece ızdırap verdiğini, benim de ne demek istediğimi. Aman Allah'ım! Kimse kalmasın. Herkes ders çalışsın. Çok çalışsın. Ama Adana'da yaz okuluna kalmasın. Ben de kalmıyorum zaten. O düğün senin bu düğün benim geziyorum. Kuzenler evleniyor, arkadaşlar evleniyor. Bi ben kalıyorum geriye (:
1 ayda insan 9 kiloyu nasıl verir yoksa öyle değil mi (:

Neyse efendim. Ayrılıyorum şimdilik. Haftasonu bugün. Dinlenmeli insan.
Herkese iyi tatillerrrr......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder