Nisan 01, 2009

Puzzle ben

Tam da tahmin ettiğim gibi.. Mühendislik öğrencisi olma sıfatının başına bir de 'son sınıf öğrencisi' sıfatı gelince sadece bir zincirleme isim tamlaması olmuyor olay. Bu kadar uzatırım arayı tabi. Neyse. Geldim işte yine.

Yorucu bir günün ardından beni ekleyen yorucu tam 7 gün daha var. Koca hafta! Artık neden burdayım, neden bu bölümdeyim gibi yanıtını bildiğim ama olan durumu değiştir-e-meyen suallerimi sormamaya karar verdim kendime. Burdayım, ve yapacak pek bir şey yok durumumu değiştirme açısından. Ama yapacak çooook iş var. Projeler, ödevler, quizler, ve ne 2 haftaya yaydırılmış ne de hazırlık dönemi verilmiş 5 gün içinde gireceğim 8 baba dersin vize 'haftası' var. Hayır, madem vize tatili vermediniz, o zaman iki haftaya yayın. Hayır madem yaymadınız, ödev vermeyin. Hayır madem verdiniz, teslim süresini uzatın. Çıldırmamak içten değil. Bildiğim kadarıyla ben 1 taneyim. Gün de 4,404 milyar yıldır 24 saatten oluşuyor. Hangi birine nasıl yetişeyim!

Yani ne benim amip misali bölünerek çoğalabilitem var, ne de günü 25 saat yapabilitem ..
Yazın zaten işkence devam edecek. Bırakın beni ya. Bırakın da uyuyayım. Lost sezon 4'e başlayayım. Blog yazayım. Keyif yapayım. Tarçınlı kek yapayım. Yeni yeni kurabiyeler deneyeyim. Kedi modunda miskin miskin uyuklayayım. Puzzle gibi hissediyorum artık kendimi. Her parçam bir iş yaparsa belki yakalarım hayatı.

Neyse ben ufaktan şu e-ticaret sitesine devam edeyim. Bahar dönemi de yaz dönemi de yoğun geçiyor-geçecek ne de olsa.. Çünkü bu sene yine yaz okulunu kazanacağım (:



Yine gelecem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder