Ağustos 05, 2010

Bir Daha Kaybolmamak Üzereeee

Geldim blog!
Epey oldu. Hatta o kadar olmuş ki "Geldim Blok" yazma teşebbüsünde bile bulundum bir an. Ama bende bir bahaneler var bi bahaneler var. Anlatacam hepsini efendim. Sırayla.

1) Ankara stajı sonrası bitirme tezi yapıldı, sunuldu, teslim edildi ve MEZUN OLUNDUU(:
2) Hiç vakit kaybetmeden KPSS denen aptal sınav maratonuna bi kere girilmiş bulunuldu ve o hep küçümsediğim Trablusgarp Savaşı ile Sevr maddeleri arasında haftalarca hatta aylarca yüzüldü.
3) Sınav bitti peki neden hala yoktum ortalarda? Çünkü sırada cv yi güncelleme var. Sertifikalar alınmak üzere.
4)  E burdayım işte.

İlk iş caanım memleketim Malatyam fotoğraflanacak. Ciddi bir fotoğraf albümü hazırlıyorum. Fakat profesyonel bir makinem yok hazırda. O da olacak efendim. Hele şu KPSS bir açıklansın. Biz de yolumuza bakalım di mi ama. Şimdi hiç kpss gerekliliğine, mevzuata, ıvırza zıvıra giremeyeceğim. Bloğumun keyfinni kaçırmaya niyetim yok şu sıra. Sonuçların açıklanması an meselesi. Ve ben kendimi her türlü sonuca son haddinde hazırlamış bulunmaktayım. Üzüntümün çok olmamasını dilerken beni ve evdekileri sevindirecek bir sonuç gelirse de köpekler gibi  ordan oraya şuursuzca koşacağımı biliyorum.. Koşarak köye bile haber salabilirim. O derece. Diğer türlüsünüde ise "hakkımda hayırlısı böyleymiş" şeklindeki söyleniş modu, şekli, hali, tavrı hatta  öğelerinin dizilişinin dahi yıllardır değişmediği cümlemi kurdum, cebimde bekliyoruz. osym ciğimi (!) bekliyoruz.

Efendim ne demişler.. Hakkında hayırlısı (: Şaka bir yana, Sevgili Bakıcımız, Halise Abla sınavdan 'yüzüm yerde' çıkış halimi gördüğünde tek bir cümle kurmuştu ve o gün o cümleyle kendime gelmiştim irkilerek.

"Eğer senin hakkında yazılmışsa, o işin rızkından kimse ekmek yiyemez kızım, ama yok hakkında yoksa o rızkla alınan ekmeği çiğnesen de yutamazsın. Elinden geleni yaptın, şimdi bekle.."

İşte bitti.. Bir türlü kabullenemediğimiz ama esasında her noktamızın, hayatımızdaki pürüzlerin silinişlerine ya da oluşumlarına tanık olurken takınmamız gereken duruşun özeti..

Beklemedeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder