Nisan 07, 2010

Sayılı Günler

Çoğu gitti azı kaldı derken işte gitme vakti. Perşembe günü gidiyorum Malatya'ma. Aslına bakarsanız işim çoktan bitti burda ama bir şeyler daha öğrenme ümidiyle hatta planıyla kalmaya devam ettim. Gelin görün ki ne plan ne de ümit gerçekleşemedi şirketin cimriliğinden dolayı. Yapacak bir şey yok. Patronum (!) Tuğçem'le geçen günlere sarılıp gideceğim işte. Çok alıştım yine. Çok özleyeceğim yine. O dik duruşunu, beni rahatlatışını, ısmaladığı yemekleri, bilmese bile çaktırmayışını (:  Ha bir de bir türlü sonu gelmeyen yemeğimi bitirmemi beklerkenki bakışlarını..

Gittiğimde kpss, el işi, blog derken epey yoğun geçecek ama tatlı bi yoğunluk olacak. En azından ben öyle umuyorum. Sabah yine 7 de uyanacağım. Güne erken başlayıp geç bitireceğim. Çok şey yapasım var sevgili okur. Öyle böyle değil. Bak mesela şu listeye.

Ankara, bir başka baharda, temiz bir kafayla tekrar buluşmak dileğiyle.. Mümkünse kısa olanından olsun. Malum buluşmalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder