Ocak 03, 2012

Geleneksel '2'.Yeni Yıl Dilek Listesi:)



Geleneksel "yeni yıldan neler istiyorum" baslıklı konumuzu henüz işlememiş olmanın verdiği 'yeni yılın ilk üşengeçliği' hareketine bu yıl da kaldığım yerden devam ediyorum ve giriş yapıp akabinde listemi sunuyorum:

  1. IPAD!
  2. Iphone
  3. Tablet
  4. Singer Quantum Futura CE350 Dikiş Makinesi
  5. İspanyolca'ya kaldığın yerden (en başından) devam edebilite
  6. Tel. En görünmezinden!
  7. KPDS >=86 (üniversite bittikten sonra gelen gereksiz hırs)
  8. KPSS>=90 ki Erzincan'ı terkedebileyim.
  9. Profesyonel fotoğraf makinesi
  10. Saçlarım yerleri süpürsün. Kocaman olsunlar.
  11. Yan flüt. Bilemedin kaval, mey.. Üflerken iç titreten bi enstrümanı öğrenme arzusu harekete geçsin
  12. Şeker kız Candy- serisi. Eksiksiz!
  13. Bir mucize olsun bana ve ben kitap okuyamadan uyuyamayan bir kız oluvereyim!
  14. Aşk, aşk, aşk! En asabisinden:) en sadakatlsinden ve esmerinden:)
  15. Bu listeyi 15'a tamamlama takıntım 2011'de de bitmedi. 2012'de bitsin!
İşte böyle 2012.. Bence çok şey istemiyorum senden. Ha bi de efendi gibi gel, canımı yakmadan, usulca git. Ki ben de seni gülümseyerek hatırlayayım ileride..

Bunlar benim kişisel, bencilce isteklerimdi. Dünya için, ailem için, dostlarım için de var tabi ki.

Cananımın Umut Aras'ı erken geldi. Sabırsız çıktı minik sıpamız. Artık o camdan çıkıp ana kucağına dönsün lütfen! En 'ilk' gülümsemeleriyle..

Bu arada 2012nin ilk ayında ilk haftasında dostumun doğumuna girecek olmanın verdiği heyecanı geçemiycem.. Sanırım doğumu bırakıp benimle ilgilenecekler. Keza doğum bahsi bile benim dizlerimin bağını çözebiliyor.. Hayırlısı:)

Pinom'a aşk, Miniğim'e atama, Pınarım'a eş durumundan tayin, Eylemim'e de en bol çiçekli, çukulatalı bi düğün pastası diliyorum!

Depremsiz
Selsiz
Roketsiz
Battaniyelere sarılmış cesetsiz
barış içinde huzurla olalım..


Benim için ilk 2günün pek de sevimli geçmediyse de 2012.. Hala umudumsun:)

Sevgiler ozy'den.. El yapımı bi kalp ile:)

2 yorum:

  1. umutların hiç tükenmesin :)
    güzel bir yıl olucak inanalım :D

    YanıtlaSil
  2. kötü geçen ilk 2 günü görmezden, hatta yaşamazdan gelip inanıyorum o zaman:)

    YanıtlaSil